15 Mart 2014 Cumartesi

4X24 TE NELER OLDU?

Arkadaşlar PLL nin yeni bölümünü izlemişsinizdir.izlemeyenler için adres : http://www.yabancidiziizle1.com/pretty-little-liars-4-sezon-23-bolum.html Baya uzun oldu ama okumak isteyen okusun.Bu bölüm çok çabuk geçti bana göre.Tüm bölüm Spencer'a yazılmıştı sanki.Önce gelinlik giydiler BAYAN D.nin kuruma yaptıgı yardım için sonra Emily ve Hannah da alison un odaına gidip tablodaki şifreyi girdiler ve o zaman ne yaptıklarını anladığım söylenemez :/.Alison kızları gizli numaradan arayıp: kızların onun yanına gelmesini istediğini söyleyip verdiği adrese gittiler.Bana kalırsa bu bir ses kayıdıydı çünkü niye alison kızları gizli numaradan arasın ki?Ama eğer arayan kişi A veya her kimse elbette gizli numaradan arayacaktır,gelelim jason'a oda spence'e ortalıkta yokken olduğu yeri değil 2 sene önce kapatılan Clark Center'da olduğunu söylemişti ama Dean ona jason hakkında dikkatli olması gerektiğini söylemişti çünkü:spence Dean odaya girmeden önce oranın 2 sene önce kapatıldığını bilmiyordu.taki ona "bu jason..."diyip onun iki aydır burada olmayıp Clark Center'da olduğunuı söylediği zamana kadar.neyse asıl mesele spence nin bayan D.nin bavul verdiği kişinin ali olduğunu sanması.sizcede son sahnede A bir resepsiyonda kalmaya gittiğinde telefonla birini aramıştı ya ve oradaki listede "KİŞİ:dilarantus YER:virgina ve altındada kişi yerine:CeCe Derek ve yer yerine:Los Angles "yazıyordu sizcede bayanD.nin A ile bir iletişimi yok mu bence olay şöyleydi bayan D. A ya bavul verdi,oda resepsiyonda klamaya gitti ve teşekkür etmek için de Bayan D.'yi aradı.Birde bence dean jason u takip edecek neler yaptığını sonrada artık spence mi söyler, kendisinin bir alakası mı var orasını bilemiyorum ama birini boşuna diziye girdirmiyolar ve bence deanla birşeyler olacak yani di geneli.üzldüm ama ben dean ın işten ayrılmadsına:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder